praliné

életképes szituációk

hammbekaplak

168

2014.09.13. 17:19 | hazimano | Szólj hozzá!

Teljes szemléletváltást hajtottam végre. Amúgy sem vagyok olyan, aki rosszat feltételez alaptalanul. Nem adtál okot a bizalmatlanságra, akkor meg minek gondoljam túl és rágódjak felesleges dolgokon? Hogy még nem ismerlek. Majd megfoglak, ha úgy kell lennie. Az mellékes,hogy én Nagyon szeretném, hogy úgy legyen. Mindennek oka van. Ha ezt így kibekkeljük, Te is meg én is, akkor kétség sem férhet egyikőnk szándékához sem. Nem akarok olyanra gondolni sem,hogy mi van, ha valamit nem mondasz majd el. Nincs értelme.  Alaptalan. Szeretnélek megvárni.Szeretném, ha megvárnál, sőt, szeretném, ha meglátogatnál. De nem kérhetem. Nem is fogom. Csak nagyon szeretném. Nem is élem bele magam semmibe. Sem abba,hogy jössz, sem abba,hogy nem. Hagyom történni a dolgokat. 

Roppant gyakran fog frissülni a tartalom ezentúl, van egy olyan sanda gyanúm. Sok az írnivalóm mostanában. A.  szerint ki vagyok virulva. Jól is érzem magam. Tudom,mit szeretnék. 

Két éve az Eiffel torony tetején mindenki kívánt egyet. Az enyém ez volt:

"Hozz jó döntéseket"

Szerintem jól mérlegeltem. D. nem kell. Nem ment részemről a szerelem. Nagyon nem.

P. vel kapcsolatban pedig mint tudjuk, folyamatosan imbolyognak az érzéseim. Jól kicsesztem magammal,mondhatom. De élvezem. Csak skypeolni szeretnék már nagyon.

 

 

 

 

 

Van olyan ilyen korán,hogy hiányzol?

A bejegyzés trackback címe:

https://flamme.blog.hu/api/trackback/id/tr576694943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása