praliné

életképes szituációk

hammbekaplak

163

2014.07.26. 23:43 | hazimano | Szólj hozzá!

Össze kellene szednem a gondolataimat, miket is kellene elmondanom?? Marha jó a kérdés, köszi szépen. Mindent és semmit egyszerre. Mindig mást és mást szeretnék elmondani, de a végszó mindig ugyanaz: nem tudom. Vagyis: NEM TUDOM. Mire volt mindez jó? Ez a szerda? Komolyan, magamra sem ismerek. Nem ilyen vagyok. De mégis, annyira de annyira jó volt. Úristen, ennél még nem volt jobb. Lehetne is akárhogy? 

Két pohár bor után nem nagyon beszámítható ez a poszt. Abba kellene hagynom. 

Egyre csak szajkózom a fejemben ugyanazokat a gondolatokat. "Most mást kell szeretnem".

Mi az,hogy Kell?! Az már rég rossz. Szerény véleményem itt. Engem szeress! De ilyet nem kérhetek újra. Pedig nagyon jó lenne. Szeretném. Kivitelezhető lenne? Dehogyis. Akkor mit szeretnél, drága Én? NEM TUDOM.

"Ezek szerint mégis"

Hát igen, részemről is ez van ám, de nagyon rendesen. Mélyen benne vagyok, mélyen Ebben vagyok. Egyszer csak ebben leltem magam. Nem tehetek ellene. Mindig szeretni foglak valamennyire. De ez hogyan mondjam meg? Van jogom ilyeneket mondani? Most per pillanat nagyon tudnálak szeretni. Mindenemmel. 

NEM TUDOM.

N E M   T U D O M.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://flamme.blog.hu/api/trackback/id/tr506547833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása