praliné

életképes szituációk

hammbekaplak

162

2014.07.25. 16:05 | hazimano | Szólj hozzá!

Óránként újak a konklúzióim. Nem mondom,hogy fejlődnek minden egyes órával, de közelebb kerülök egy végponthoz. Direkt nem a megoldás szót használom. Mert az most nem hiszem,hogy van. Simán megkeverem magam így két év után. Teljesen érzelemmentes vagyok irántad."

- nem kerülne sok energiámba,hogy újra szeressem -

- felborult minden -

- húzod a hajam -

- Akarom -

- otthonos -

- semmi sem ugyanaz -

- megváltozott. megváltoztam -

-Akarom -

 

 

"Teljesen érzelemmentes vagyok"

"Ezekszerint mégsem."

"Ugyanazokat a dolgokat szereted,mint régen."

"Most kell mást szeretnem."

"Szeretem."

"Akkor miért jöttél el?"

"Emlékszel?"

"Még jó,hogy csak itt."

 

Miért akarom,hogy újra elgyere? Miért akartam találkozni? 

Végső konklúzió: megírom, R. pedig megkapja. Slusszpassz.

A bejegyzés trackback címe:

https://flamme.blog.hu/api/trackback/id/tr816544627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása