praliné

életképes szituációk

hammbekaplak

177

2014.11.10. 21:39 | hazimano | Szólj hozzá!

Kis ismétlés gimiből: "A kommunikáció szándékos és kölcsönös jelhasználat annak érdekében,hogy kapcsolatot teremtsünk,tartsunk fenn vagy SZÜNTESSÜNK MEG".

Nos, vannak olyan helyzetek ,igen, amikor a kommunikáció hiánya is közlésnek számít és ezt a megfelelő érzelmi intelligenciával rendelkező emberek nagyok okosan tudják használni. De te nem tartozol közéjük.

Hazudj, játszd az ostoba játékod, csinálj magadból hülyét, hozd magad kellemetlen helyzetbe amikor legközelebb találkozunk, csinálj segget a szádból, zsugorodj össze a szememben, légy gyáva, futamodj meg, kussolj, hagyjál nyitott kérdéseket, izgulj,hogy mikor futunk össze véletlenül,  dobáld a szavakat,hiszen nincs súlyuk, tussold el mindenki előtt,mi lett velem, keveredj bele a játékodba, alakítsd csak a véleményemet rólad, ne indokolj meg semmit,mint egy őszinte ember, ne legyél Férfi, ne nézz a szemembe.

"Amint meggyógyultam, megyek utánad." 

"Holnap mikor érsz rá?"

"Akkor majd felhívlak."

"Mit csinálsz holnap este?"

Sajnálom,hogy hittem neked,hogy adtam esélyt, hogy egyáltalán megkedveltelek,hogy annyit írtam,hogy a jót feltételeztem,hogy bementem a kórházba minden nap, hogy írtam képeslapot, hogy szomorú voltam,amikor eljöttem,hogy örültem amikor tudtam,hogy nemsokára találkozunk,hogy megcsókoltalak vasárnap,hogy pazaroltam az időmet,hogy nem vettem észre a jeleket. Sajnálom,hogy ennyi időmet elvetted.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://flamme.blog.hu/api/trackback/id/tr316852001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása