praliné

életképes szituációk

hammbekaplak

151

2014.04.03. 21:03 | hazimano | Szólj hozzá!

Juj, én is elkezdem, de nem sokat,megígérem. Tiszta szavazó-láz van most, mivel vasárnap van a napja a mindent-megváltoztatásnak. Elméletben. Most néztem meg életem első politikai kámpány(?)filmjét és eldöntöttem,hogy egy darabig nem kérek belőlük többet, viszont az a nagy konklúzió,hogy örülök,hogy ezt az egyet néztem meg. A fantasztikus fanatista új,feltörő párt ellen ment és tetszett. Mert őszintén félnék,ha nekik akármennyi hányaduk is lenne a parlamentben (na, nem mintah olyan nagyon értenék hozzá). Stop politika. Most.Csak stop it. *megkönnyebültsóhaj*

A bejegyzés trackback címe:

https://flamme.blog.hu/api/trackback/id/tr665902168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása